Forum IFA UJ
Witamy na Forum IFA. . Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwiecień 27, 2024, 12:29:08 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
W związku z wyczerpaniem się pierwotnej formuły FORUM, rejestracja dla nowych użytkowników została
wyłączona


21502 wiadomości w 838 wątków wysłanych przez 1 użytkowników
Najnowszy użytkownik: Admin
* Strona główna Pomoc Zaloguj się Rejestracja
Forum IFA UJ  |  Kandydaci i Zainteresowani  |  Access Road  |  Wątek: Prośba 0 użytkowników i 1 przegląda ten wątek. « poprzedni następny »
Strony: [1] Do dołu Drukuj
Autor Wątek: Prośba  (Przeczytany 2851 razy)
ElChapinho
« Odpowiedz #1 : Październik 25, 2011, 07:45:57 pm »

Witam, nie jestem studentem IFA dlatego nie mam dostępu do pełnego forum, dlatego proszę by moderator przeniósł ten temat do odpowiedniego działu (o ile taki istnieje)
Jest to ogłoszenie, ale ogłoszenie pośrednio związane z Waszym Instytutem i (mam nadzieję) z zainteresowaniami Waszych studentów ;)

Witam :)
Jestem dość początkującym podróżnikiem, ale uznałem że warto spełniać swoje marzenia póki jeszcze nie jestem niczym zobowiązany. Dlatego zaplanowałem na przyszły rok podróż do Stanów Zjednoczonych. Parę informacji dotyczących wyjazdu:

Termin: sierpień-wrzesień 2012
Czas: ok. 5 tygodni
Wstępny zamysł: Podróż z Nowego Jorku na Zachodnie Wybrzeże wynajętym samochodem
Zwiedzanie: Wszystko co najlepsze w USA więc przyroda + architektura
Koszt: Jak najmniejszy, ale bez popadania w paranoję. Noclegi- tanie motele, kempingi, CS

Czyli krótko mówiąc przygoda życia :)
Im więcej osób tym lepiej i tym taniej- optymalnie 3,4 albo 5.

O mnie- 23 l. student z południa Polski. Zainteresowania- podróże, sport, filmy. Jestem osobą bardzo niekonfliktową, dogadam się z każdym. Nie mam żadnych wymagań co do współtowarzyszy, no może poza determinacją- jeśli wszyscy będziemy mieli wielkie chęci by tego dokonać to podróż uda się na 100%.