Forum IFA UJ
Witamy na Forum IFA. . Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwiecień 27, 2024, 11:56:01 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
W związku z wyczerpaniem się pierwotnej formuły FORUM, rejestracja dla nowych użytkowników została
wyłączona


21502 wiadomości w 838 wątków wysłanych przez 1 użytkowników
Najnowszy użytkownik: Admin
* Strona główna Pomoc Zaloguj się Rejestracja
Forum IFA UJ  |  Kandydaci i Zainteresowani  |  Access Road  |  Wątek: REGULAMIN 0 użytkowników i 1 przegląda ten wątek. « poprzedni następny »
Strony: [1] Do dołu Drukuj
Autor Wątek: REGULAMIN  (Przeczytany 4560 razy)
Admin
Administrator
*
Wiadomości: 558


We all see it. That don't make it real.

« Odpowiedz #1 : Kwiecień 06, 2006, 11:13:07 am »

I. Informacje ogólne

Forum przeznaczone jest dla pracowników i studentów studiów dziennych i wieczorowych Instytutu Filologii Angielskiej UJ, dla absolwentów Instytutu, poczynając od roku 2005, oraz, w ograniczonym zakresie, dla  gości.   

Rejestracja

Rejestracja musi zostać potwierdzona przez Administratora i/lub Moderatora Forum.

1. Pracownicy, studenci i absolwenci rejestrują się  pełnym imieniem i nazwiskiem, oraz podają prawdziwy adres e-mail, niezbędny do prawidłowego korzystania z Forum.
     - po zarejestrowaniu się i uzyskaniu dostępu do Forum, studenci proszeni są o uzupełnienia pola "Rok studiów" w swoim publicznym profilu;
     - absolwenci muszą obligatoryjnie wpisać w polu Rok studiów: "absolwent" i podać rok ukończenia studiów (np. "absolwent 2005")

2. Goście moga rejestrować się nickiem, choć muszą podać prawdziwy adres e-mail, i po potwierdzeniu rejestracji przez Administratora i/lub Moderatora uzyskują pełny dostęp do działu "Access Road", gdzie mają prawo czytania i pisania postów, oraz rozpoczynania nowych wątków. Do tego działu mają równoczesnie dostęp wszyscy inni użytkownicy Forum.

3. Osoby podające adres  serwisu/strony WWW jako swój nick przy rejestrowaniu się, nie zostaną zarejestrowane.


II. Zasady uczestnictwa

1. Ze względów administracyjnych i technicznych, zarejestrowany użytkownik, który w ciągu trzech miesięcy (90. dni) ani razu nie zalogował się na Forum, będzie automatycznie z niego usunięty. Powrót na Forum wymagać będzie ponownej rejestracji.
2. Aby uzyskać możliwość odpowiadania na posty i zakładania własnych watków w niektórych działach Forum, należy najpierw zwrócić się do Moderatora działu z prośbą o dopisanie do właściwej grupy użytkowników. Moderator może odmówić wpisu bez podania przyczyny, może też  na wyraźne życzenie dopisać użytkownika do kilku grup.
3. Wymiana informacji na Forum powinna dotyczyć tematów mogących zainteresować szersze grono uczestników. Sprawy prywatne należy załatwiać przez PW (prywatne wiadomości) lub e-mail.
4. Zabrania się umieszczania treści pornograficznych, drastycznych lub niezgodnych z obowiązującym prawem, oraz linków do stron o takiej tematyce.
5. Niedopuszczalne jest umieszczanie/linkowanie reklam lub treści o charakterze komercyjnym.
6. Problemy techniczne należy zgłaszać do Administratora lub Moderatora, wraz z możliwie najdokładniejszym ich opisem i - jeśli się pojawi - zacytowaniem komunikatu o błędzie.

Nie stosowanie się do punktu 4 i 5 grozi natychmiastowym usunięciem z Forum, włącznie ze zbanowaniem adresu/ów IP i adresu e-mail


III. Pisanie postów

    - Jeżeli nie mamy nic konkretnego do napisania, to po prostu nie piszmy!
    - Jeśli jednak coś już chcemy napisać, zwracajmy uwagę na ortografię - Forum przeznaczone jest dla filologów!
     - Administrator i/lub Moderator ma prawo poprawiać błędy ortograficzne i zwracać publicznie uwagę użytkownikom na popełniane błędy językowe.
    - Posty kierujemy do tematycznie właściwego forum.
    - Nie umieszczamy tego samego tematu w więcej niż jednym forum. Moderator ma prawo usuwać dublujące się tematy lub posty, oraz zamknąć temat bez podania przyczyn.Przed rozpoczęciem nowego tematu upewnijmy się, czy nie był on już kiedyś poruszany. W tym celu powinniśmy skorzystać z opcji "Szukaj".
    - Temat postu powinien odpowiadać jego treści.
    - Nie należy podawać jako temat nic niemówiącego hasła jak np.: "Pomocy!" albo "Mam problem" - właściwa nazwa tematu ułatwi wyszukiwanie i przeglądanie postów innym użytkownikom.
    - Należy przestrzegać zasady: jeden temat - jeden problem i nie umieszczać trzech różnych informacji/pytań w jednym temacie. Ułatwi to kolejnym użytkownikom wyszukiwanie.
    - Zabrania się używania wulgaryzmów oraz słów ogólnie uważanych za obraźliwe.
    - Maksymalny dopuszczalny rozmiar obrazka umieszczonego w poście to 500x375 pikseli.
     - Czerwony kolor czcionki zarezerwowany jest dla uwag i modyfikacji dokonywanych przez Administratora oraz/lub Moderatorów.


IV. Podpis

    - Podpis powinien mieć maksymalnie trzy linijki tekstu.
    - Zabrania się umieszczania w podpisie banerów i jakichkolwiek obrazków graficznych.
    - Nie należy używać czcionki o rozmiarze "ogromna".
    - Podpis nie może zawierać żadnych niecenzuralnych słów.


V. Emblematy (awatary)

    - Maksymalny rozmiar emblematu to 80 na 80 pikseli, a maksymalna wielkość pliku to 8kB.
    - Emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem, lub naruszać dobre obyczaje.


VI. Postanowienia końcowe

Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika Forum. Użytkownicy nieprzestrzegający regulaminu będą karani upomnieniem, a w rażących przypadkach naruszenia regulaminu bądź notorycznego łamania go, użytkownik zostanie usunięty z Forum, a jego adres IP i e-mail zostaną zbanowane.

Administrator i Moderatorzy maja prawo do skasowania tematu lub postu, który narusza regulamin, oraz do modyfikowania zasad uczestnictwa, jeśli wymagać tego będzie dobro użytkowników Forum oraz/lub Instytutu Filologii Angielskiej UJ.

Decyzje Administratora i/lub Moderatora są ostateczne i nie podlegają dyskusji.

Rejestrując się na Forum Instytutu Filologii Angielskiej UJ użytkownik akceptuje ten regulamin i zgadza się ponieść konsekwencje jego naruszenia.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2008, 09:58:09 pm wysłanych przez Admin » Zapisane
Strony: [1] Do góry Drukuj 
Forum IFA UJ  |  Kandydaci i Zainteresowani  |  Access Road  |  Wątek: REGULAMIN « poprzedni następny »
 

Działa na MySQL Działa na PHP SMF 2.0.11 | SMF © 2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!